دلم تنگ است از دنیا چرایش را نمیدانم

نازنینم

         تو را نمی دانم اما من خوب به یاد دارم که:

قرار بود عشق،زندگی،نان و... را قسمت کنیم .قرار بود عشق را در چشم ها ،زندگی را در نگاه ومعنای

عاشقی را در وفای عشاق ببینیم.قرار بود تا همیشه در کنار یکدیگر بمانیم وبا هم سروده های عاشقانه

مان را سر دهیم .اما...

با اینکه خوب می دانم لحظه به لحظه به ثانیه های تلخ جدایی نزدیک ونزدیکتر می شویم امانمی خواهم

نام ان را بر صفحه ی اخر دفتر عشقمان ثبت کنم.

ودر اخر بهترینم نمی دانم سهم من از تو چه بود ،شاید سهم من از تو همان تک ستاره ای بود ،که با

اولین نگاه تو بر زمین افتاد ،همان تک ستاره ای که در اولین روز پیوندمان ،با اولین حرف عاشقانه مان

از اولین نگاه های اسمانی قلبمان بر سنگفرش حیات زندگیمان افتاد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 24 / 12برچسب:,ساعت 5:10 PM توسط B3HI| |


Power By: LoxBlog.Com