دلم تنگ است از دنیا چرایش را نمیدانم

من بازم اومدم سراغ تو

ووووووووووووووای چه سخته

فقط یه صفحه هست روبه روم دارم حرفامو تو اون مینویسم و جوابی هم نمیگیرم

چقدر سخته...

موندم وسط احساس هام

نمیدونم چی درسته چی بد

نمیدونم دوسم داره یا نه

یه روز یه جور حرف میزنه میگم عاشقمه

یه روز عین امروز همچین بی تفاوت میشه از زندگی نا امید میشم

اه...

کاش منم عین اونایی بودم که سر مردم کلاه میزارن

وای خدا دارم دیونه میشم

بغض داره خفم میکنه و اون با خیال راحت خوابیده

خدا کمکم کن

خدا اگه قرار بزاره بره کمکم کن

خدا میترسم

خدا تنهام

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 16 / 11برچسب:,ساعت 4:1 PM توسط B3HI| |


Power By: LoxBlog.Com