دلم تنگ است از دنیا چرایش را نمیدانم

گل من، گوهر من، کاش اينجا بودي

 

جان من، جوهر من، کاش اينجا بودي

 

اگر اينجا بودي، خانه خاموش نبود

آينه حوصله داشت، گل فراموش نبود

وزن قلبم سنگين، غربت آهنگ نبود

ساعت ديواري، خسته از زنگ نبود

کاش اينجا بودي، جان من، جوهر من

کاش اينجا بودي، کاش اينجا بودي

با تو بودن اي کاش، تا ابد ممکن بود

لحظه هاي ديدار، تا ابد ساکن بود

اگر اينجا بودي، زندگي وسعت داشت

غزل ناگفته، به قلم رغبت داشت

کاش اينجا بودي، جان من، جوهر من

کاش اينجا بودي، کاش اينجا بودي

گم ترين پيدايي، دوري و اينجايي

من که با تو هستم، تو چرا تنهايي؟

با همه دوري ما، اين همه فاصله ها

همه جا سرشار است، از هوايت اينجا

کاش اينجا بودي، کاش اينجا بودي

کاش اينجا بودي، کاش اينجا بودي

(مامان کاش بودی)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 16 / 11برچسب:,ساعت 4:33 PM توسط B3HI| |


Power By: LoxBlog.Com