دلم تنگ است از دنیا چرایش را نمیدانم

خوبیه تنهایی اینه که :

از هیچی دیگه نمیترسی . حتی از اینکه کسی ترکت کنه ...

واسه خودت زندگی میکنی و به حرف دیگران هم کاری نداری ...

یادت میوفته خدایی هم داری و میتونی باهاش درد و دل کنی ...



نظرات شما عزیزان:

محمدحسين دوم دبيرستان رشته تجربي
ساعت17:18---17 بهمن 1391
سلام دوست عزیزممنون که به وبلاگم اومدی .وبلاگت خیلی قشنگه.میدونستی من به عاشقان علاقه دارم ؟چون فکرمیکنم وجودشون ازاحساس سرشاره.بازم به وبلاگم سربزنید.درضمن اگه مایل باشیدتبادل لینک کنیم.ولی من تاچندروزدیگه نمیتونم چون دارم میرم شلمچه.التماس دعا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 17 / 11برچسب:,ساعت 3:58 PM توسط B3HI| |


Power By: LoxBlog.Com