دلم تنگ است از دنیا چرایش را نمیدانم

ای معشوقه ی من ای هستی من دستاتو بذار تو دستهای من

ای مرد زندگی من

ای چشم سیاه من

گرمی دلم و جون و تن من

وقتی که باهات حرف میزنم اروم ارومم از غم غصه هام چیزی نمیدونم

خیلی دوسم داری میدونم

اینو از چشمات میخونم

هیشکی رو مثل تو نمیخوام

هرجایی که بگی باهات میام

تموم دنیا یه طرف و تو یه طرف

من تورو میخوام

عشقم دوست دارم



نظرات شما عزیزان:

فرزاد
ساعت19:40---28 بهمن 1391
تنها به دنیا امدم تنها از دنیا میروم پس منو از تنهایی نترسون

وب قشنگی داری موفق باشی


as ali
ساعت13:11---25 بهمن 1391
چه احساس قشنگیه .. وقتی وجود عزیزی رو کنارت حس کنی
دستاشو تو دستت بگیری
باهاش قدم بزنی
صداش رو بشنوی
بودن اش رو در کنارت لمس کنی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 25 / 11برچسب:,ساعت 10:29 AM توسط B3HI| |


Power By: LoxBlog.Com